Även om trycksaker förmodligen inte används i samma omfattning idag är det fortfarande ett effektivt och unikt sätt att nå sin målgrupp. En väl genomtänkt strategi och grafisk design kan kommunicera samma budskap på lite olika sätt i olika kanaler. Val av papper i en trycksak kan t.ex. förmedla en känsla som är omöjlig att frambringa digitalt.
På samma sätt kan t.ex. video och webb användas för budskap som inte går att förmedla lika effektivt i en trycksak.
Digitalt
Idag är den digitala närvaron ett måste för alla företag. Ditt digitala material ska vara tilltalande, enkelt att navigera i och med relevant information. Det kan handla om en ny hemsida, webshop, banners, SEM, sociala medier, video eller annat digitalt material. Ta kontroll över era framgångsfaktorer m.h.a. statistik.
Varumärke
Marknadskommunikationen ska utgå från ditt företags affärsidé och mål. Varumärket är företagets fingeravtryck – med en unik och spårbar identitet. En genomarbetad marknadsplan, grafisk profil och rätt tonalitet bygger ditt varumärke långsiktigt.